Home / VERZENDEN & BETALEN

VERZENDEN & BETALEN

Wat is de levertijd & wat zijn de verzendkosten?

Verzendmethode

Afhankelijk van het formaat en gewicht van je bestelling, wordt deze verzonden via de bezorgdienst van PostNL of DPD. Nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging. In deze e-mail vind je de tracking code. Hiermee kan via de website van de bezorgdienst, de status en het verwachte bezorgmoment van je bestelling worden bekeken. In deze e-mail vind je ook een aantal bezorgopties, waaronder de mogelijkheid om het pakket op een andere dag te laten bezorgen. Indien het pakket klein genoeg is om door de brievenbus te passen, dan wordt deze door de brievenbus bezorgd. In dat geval hoef je niet speciaal thuis te blijven om het pakket in ontvangst te nemen.

Verzendkosten

Vanaf een bestelwaarde van €100 betaal je geen verzendkosten naar Nederland of  België.Is de bestelwaarde minder dan €100, dan bedragen de verzendkosten naar Nederland €3,95 en naar België €5,95. Wij verzenden ook internationaal. Om de internationale verzendtarieven te bekijken, klik je rechtsbovenin op het taalvlaggetje en selecteer je ‘English’.

Levering van zware producten

Voor bestellingen met een gewicht hoger dan 31,5 kilogram kan een verzendtoeslag worden berekend, ongeacht het totaalbedrag van de bestelling. Indien dit het geval is nemen wij na het plaatsen van de bestelling direct contact met je op. Je kunt de bestelling hierna nog annuleren.

Levertijd

Wanneer je een bestelling plaatst, dan wil je deze natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. Daarom verzenden we producten, die op werkdagen voor 15.00 uur zijn besteld, dezelfde dag nog. Hierdoor heb je jouw bestelling doorgaans de volgende dag in huis en kun je deze meteen gebruiken bij je workout. Dit geldt voor producten die op voorraad zijn. De actuele voorraadstatus wordt aangegeven op de productpagina. Voor bestellingen naar België bedraagt de levertijd 1 tot 2 werkdagen.

Afhalen bij een servicepunt

Wil je jouw bestelling liever niet thuis ontvangen? Dan is er de mogelijkheid om het pakket bij een pakketpunt te laten bezorgen. Je kunt het pakket dan zelf afhalen wanneer het je goed uitkomt. Nadat wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In deze e-mail vind je een aantal bezorgopties, waaronder ook de mogelijkheid om het pakket bij een pakketpunt te laten bezorgen.

Niet thuis als de bestelling wordt bezorgd

Ben je niet thuis als de bezorger het pakket komt afleveren? Dat is geen probleem. De bezorger probeert dan het pakket bij je buren af te leveren. Lukt dat niet, dan laat de bezorger een kaartje achter en ontvang je een e-mailbericht. Hiermee kan snel en eenvoudig worden aangegeven of de zending op een andere dag nogmaals moet worden aangeboden of dat het bij een pakketpunt moet worden klaargelegd, zodat het daar kan worden afgehaald. Ook wanneer de zending bij buren kon worden afgeleverd sturen we een e-mailbericht met de specifieke afleverinformatie. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk!